• 08-08-2021, 16:05:54
    #1
    Selamünaleyküm hocacıklarım;

    İphone de telefon ısınınca ya da kendi kendine otomatik olarak parlaklığı kısıyor ekran kararıyor bunun tam çözümü nedir her özelliği kapattım yahu bilen varsa yardımcı olabilir mi,
  • 08-08-2021, 16:07:47
    #2
    Bir tane daha iPhone al
  • 08-08-2021, 16:07:52
    #3
    Milyoner adamsın yasin olmuyorsa bi üst modelini al
  • 08-08-2021, 16:08:59
    #4
    batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milyoner adamsın yasin olmuyorsa bi üst modelini al
    Ya ahahhah reis ben düzelttim de nasıl düzelttiğimi unuttum arkadaşınki için sordum şindi deme arkadaşına bitane yenisini al skclskz
  • 08-08-2021, 16:10:19
    #5
    İphone kullanmıyorum aklıma gelenler
    1- Güç tasarrufu modu
    2. Otomatik parlaklık
    Hala yapıyorsa yazılımsal bir özellik olabilir şarjla veya cihazın ısınmasıyla ilgilidir muhtemelen
  • 08-08-2021, 16:12:33
    #6
    Ayarlar > Erişilebilirlik > Ekran ve Metin Puntosu bölümüne giderek otomatik parlaklığı açabilir veya kapatabilirsiniz.