İphone kullanmıyorum aklıma gelenler
1- Güç tasarrufu modu
2. Otomatik parlaklık
Hala yapıyorsa yazılımsal bir özellik olabilir şarjla veya cihazın ısınmasıyla ilgilidir muhtemelen