Selamünaleyküm hocacıklarım;

İphone de telefon ısınınca ya da kendi kendine otomatik olarak parlaklığı kısıyor ekran kararıyor bunun tam çözümü nedir her özelliği kapattım yahu bilen varsa yardımcı olabilir mi,