İstanbul Pendikte Yaşamak Hakkında
40
●715
- 07-08-2021, 22:33:23Sahibinden üzerinden araştırdım da apart olarak yakın bölge üzerinde çıkmıyor. Eşyalı kiralık daireler de bayağı yüksek. Normal kiralayıp spotçudan falan ikinci el almanız lazım. Pendikte spotçuların olduğu kısım var oraya göz atabilirsiniz gelince. Numara da iletebilirim spotçu için
- 07-08-2021, 22:33:42hocam kaynarca bölge için katılıyorum. merkezin kendisi cok güzeldir ama merkez oldugu için kaynarca,aydos, sülüntepe. gibi kro yerlerden inenlerde cok o yüzden öyle gelmiştir. merkez olarak kartaldan iyidir, carşısı olsunonurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2021, 22:35:22onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum pendik güzel ama insanı güzel değil. Kartalın da insanı dediğiniz gibi dragos tarafına doğru medenileşiyor. Onun dışında kartal içkicilerin mekanı benim gözümde - 07-08-2021, 22:36:39Hocam biz mi güzel insan değiliz ?Victionx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2021, 22:37:21Birçok semtten servis imkanı mevcut bu şekilde de öneri verebilirsiniz, sanırım Pendikte yaşamak zor
- 07-08-2021, 22:38:10Arada tabi ki saygılı sevgili insanlar varDieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2021, 22:49:17Tartışma çıkarmak istemem ancak bugün itibariyle Kartal maalesef Pendik'ten güzel, şöyle bir 27-28 sene önce Pendik daha güzeldi.
94 sonrası sahilin doldurulması, aldığı aşırı göç, saçma yapılaşma, yerlilerin kendi içlerine çekilmesi ve eski komüne dahil olmaması, Sultanbeyli Samandıra Sarıgazi Tuzla gibi yerlerin aşırı kırsal ve gelişmemiş
insanlarının (Daha doğrusu halen İstanbul'a adapte olmamış insanların) en yakın yer olması sebebiyle sürekli Pendik'e gelmeleri, Batı Mahallesi, Burun ve Ada tarafında genç kalmaması ve oturan kesimin bugün itibariyle 75+ yaş üzeri olması, Sapanbağları'nda oturan göçmen komşularımızın ev ve arsalarını kat karşılığı vererek bir anda parayı vurmaları sonrası kendi mahallerine yabancı doldurup asimile olmaları, sağ olsun Erol KAYA ve Salih Kenan ŞAHİN'in ilçeyi parsa parsa bölüp peşkeş çekmesi ... (Öyle ki özel makam şoförlerinin bile koca koca tesis ve kafeleri var bugün Pendik'te) gibi sebeplerle. 1993 senesinde 20-30 yıl ileride olan Pendik bugün 2021 de 1970 senesini yaşar durumda... - 07-08-2021, 23:37:03O bolgede fiyatlar cok yukseldi.Metroda açılınca dahada çıkacakPetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2021, 23:41:05Garanti Bankasının yeni yapılan binasında calisacaksiniz sanırım.En yakın guzelyalı esenyalı kaynarca çamçesme ve kavakpınar(tavsiye etmem) mahalleleri yurume mesafesindeblack_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle