Yapma hocam gözünü seveyim kaçkez pendiğe özel aracımla toplu taşımayla geldim kalabalık anlayışsız insanlarla dolu hele kaynarca taraflarını saymıyorum bile. Objektif yaklaşıyorum kartalda oturduğum için değil ama kartal sahil kesimi tarafları aşırı medeni. Esentepe tarafları cevizli tarafları berbat yani üst kısımlar. Ama dragos tarafları olsun yeni soğanlık tarafı yakacığın bir kısmı çok iyi. Kadıköy, bostancı üsküdar ataşehir maltepenin bir kısmı güzel kıyı kesimleri hep güzel ama gebzeye doğru yanaştıkça durum maalesef daha kötüye gidiyor
Katılıyorum pendik güzel ama insanı güzel değil. Kartalın da insanı dediğiniz gibi dragos tarafına doğru medenileşiyor. Onun dışında kartal içkicilerin mekanı benim gözümde