Dün saat 10da Biontech 2. doz oldum. Gece hiç uyuyamadım. Aşırı sıcaklık bastı. Tüm gece vantilatörün önünde sabahı bekledim.
Yatağa uzandiğimda sanki altımdan ocağı ateşe veriyorlar. Böyle iğrenç bir durum yaşıyorum.
Sizlere 2 sorum olacak.
Sizce hasta mı oldum. Tüm gece uyku tutmadı ve sıcaklık bastırdı.
Diğer sorum;
Şimdi soğuk suyla duş alabilirmiyim. Biontech açısından zararlı mı
Biontech 2. Doz Sonrası Duş Alma Hakkında
16
●334
- 07-08-2021, 08:06:042 gün almayın diyorlar ne kadar doğru ne kadar yanlış bilinmez ben almadım şahsen
hava çok sıcak hocam öyle böyle değil hastalıktan değil bu uyuyamıyorum günlerdir yapış yapış oldum
- 07-08-2021, 08:08:49Banada 1 gün dedi. Hatta olduğum gün için bugün duş almayın dedibatikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2021, 08:17:11Bana da 1 gun duş alma dediler de kimisi problem olmaz diyor.
Diğer sorun için hasta değil,2. Doz çarpmış seni.Bende de öyle oldu halsizlik,bas agrisi,ates basmaları.. 1 2 gune geciyor merak etme - 07-08-2021, 08:19:211 gun dus alma dediler bana.sicak hava ve asi uyumani zorlastirmistir.bikac gune duzelir
- 07-08-2021, 08:20:40Merhabalae
Biontech 2.doz dan sonra bende halsizlik ve ateş baş gösterdi ve bir gün yattım kolum falan ateş gibiydi bende dayanamadım gittim duş aldım bir şey oldu mu olmadı bilmiyorum ama görünürde hiçbir şey yok ama tavsiye ederim veya etmem diye bir şey diyemem o size kalmış hiç dayanamazsanız yapacak bir şey yok - 07-08-2021, 08:25:45Merhaba,
2. Doz biontech sonrası ve ilkinde direkt aşıdan sonra duş aldım. Birşey olmadı hiç
- 07-08-2021, 08:28:43Merhaba. Biontech gibi aşıların mantığı zaten vücudunuza zayıflaştırılmış virüs enjekte edip vücudunuzda antikor oluşmasını sağlamak ve bu sayede virüsü daha şiddetli şekilde geçirmenizi önlemektir. Yani bu tür belirtiler göstermeniz normal ve bunun sebebi de muhtemelen aşıdır. Özel bir durumunuz yoksa endişelenmenize de gerek yok.
hava çok sıcak hocam öyle böyle değil hastalıktan değil bu uyuyamıyorum günlerdir yapış yapış oldum