Dün saat 10da Biontech 2. doz oldum. Gece hiç uyuyamadım. Aşırı sıcaklık bastı. Tüm gece vantilatörün önünde sabahı bekledim.
Yatağa uzandiğimda sanki altımdan ocağı ateşe veriyorlar. Böyle iğrenç bir durum yaşıyorum.
Sizlere 2 sorum olacak.
Sizce hasta mı oldum. Tüm gece uyku tutmadı ve sıcaklık bastırdı.
Diğer sorum;
Şimdi soğuk suyla duş alabilirmiyim. Biontech açısından zararlı mı