Merhaba. Biontech gibi aşıların mantığı zaten vücudunuza zayıflaştırılmış virüs enjekte edip vücudunuzda antikor oluşmasını sağlamak ve bu sayede virüsü daha şiddetli şekilde geçirmenizi önlemektir. Yani bu tür belirtiler göstermeniz normal ve bunun sebebi de muhtemelen aşıdır. Özel bir durumunuz yoksa endişelenmenize de gerek yok.