• 06-08-2021, 20:19:48
    #1
    Selamünaleyküm merak ettiğim bir şey
    Açık arttırma olduğu zaman örneğin aşağıdaki gibi ilk fiyatı ben koyacağım diyelim ilk müşteri 100 mü demeliyim başlangıç fiyatı yoksa 110 mu demeliyim forum kurallarını dikkate alarak
    Başlangıç fiyatı 100 TL
    Min artış 10 TL
  • Kabul Edilen Cevap
  • 06-08-2021, 20:20:46
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    100 diyebilirsiniz.
  • 06-08-2021, 20:32:07
    #3
    hyperzone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 diyebilirsiniz.
    Hocam açık arttırmadan çekilme hakkım var mı acaba
  • 06-08-2021, 20:34:21
    #4
    Whitelord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam açık arttırmadan çekilme hakkım var mı acaba
    Alıntı
    Teklif verdikten sonra teklifi geri çekmek yasaklanmıştır. Satıcıya sıkıntınızı iletip satıcıyı ikna edebilir iseniz teklifinizi ihale devam ederken geri çekebilirsiniz. Aksi takdirde teklif verirken 2 kere düşünün. Teklifleri geri çekenler için KATEGORİ BANI uygulanacaktır.
    https://www.r10.net/acik-arttirma-il...kurallari.html