Selamünaleyküm merak ettiğim bir şey
Açık arttırma olduğu zaman örneğin aşağıdaki gibi ilk fiyatı ben koyacağım diyelim ilk müşteri 100 mü demeliyim başlangıç fiyatı yoksa 110 mu demeliyim forum kurallarını dikkate alarak
Başlangıç fiyatı 100 TL
Min artış 10 TL