• 04-08-2021, 20:32:49
    #1
    S.a arkadaşlar 10 gün oldu ilk başvuruyu yapalı haala site engelli. 2_3 gün önce de tekrar başvurdum. Eksik ya da yanlış birşey mi yapıyorum?

    İlk başvuruda belge olarak domain aldığım firmadan gelen dekontu gönderim. İkinci başvuruda da hem dekont hemde kimlik fotokopisi önlü arkalı gönderdim. Haala hareket yok ? Sonuç için mesaj sms mail birşey gönderiyorlar mı ? Belki açılmayacaktır bir sebep vardır ne yapmak lazım başına gelen var mı ?

    Bu arada mahkeme kararı ile kapanmamış ESC site olarak acıkmış bu sebepten kapanmış..
  • 04-08-2021, 20:35:38
    #2
    Bu arada mahkeme kararı ile kapanmamış ESC site olarak acıkmış bu sebepten kapanmış..

    > Tam olarak anlamı nedir ESC Site 'nin anlayamadım hocam
  • 04-08-2021, 20:37:18
    #3
    Es*ort ilanları..

    Sadi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada mahkeme kararı ile kapanmamış ESC site olarak acıkmış bu sebepten kapanmış..

    > Tam olarak anlamı nedir ESC Site 'nin anlayamadım hocam
  • 04-08-2021, 20:37:53
    #4
    Sadi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada mahkeme kararı ile kapanmamış ESC site olarak acıkmış bu sebepten kapanmış..

    > Tam olarak anlamı nedir ESC Site 'nin anlayamadım hocam
    es*ort sitesi
  • 04-08-2021, 20:41:44
    #5
    e devletten sorgulattığınız da ordan başvuru yapma hakkınız açıksa sonuç gelecektir ama değilse prosedürü ona göre anlatayım, yakın süreçte bir domainim benimde öyle çıktı ve adliyede bir süreç uyguluyorum.
  • 04-08-2021, 20:44:56
    #6
    Evet tekrar e devletten itiraz kısmına geldiğimde itiraz kısmı açık tekrar başvuru yapabiliyoruz. Biraz daha beklemek gerekiyor herhalde..

    emrecansahintr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e devletten sorgulattığınız da ordan başvuru yapma hakkınız açıksa sonuç gelecektir ama değilse prosedürü ona göre anlatayım, yakın süreçte bir domainim benimde öyle çıktı ve adliyede bir süreç uyguluyorum.
  • 04-08-2021, 20:52:00
    #7
    fRee_Redd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet tekrar e devletten itiraz kısmına geldiğimde itiraz kısmı açık tekrar başvuru yapabiliyoruz. Biraz daha beklemek gerekiyor herhalde..
    muhtemelen hocam e devlette itiraz olmasa diğer işlemler daha sancılı.