Evet tekrar e devletten itiraz kısmına geldiğimde itiraz kısmı açık tekrar başvuru yapabiliyoruz. Biraz daha beklemek gerekiyor herhalde..

emrecansahintr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e devletten sorgulattığınız da ordan başvuru yapma hakkınız açıksa sonuç gelecektir ama değilse prosedürü ona göre anlatayım, yakın süreçte bir domainim benimde öyle çıktı ve adliyede bir süreç uyguluyorum.