S.a arkadaşlar 10 gün oldu ilk başvuruyu yapalı haala site engelli. 2_3 gün önce de tekrar başvurdum. Eksik ya da yanlış birşey mi yapıyorum?

İlk başvuruda belge olarak domain aldığım firmadan gelen dekontu gönderim. İkinci başvuruda da hem dekont hemde kimlik fotokopisi önlü arkalı gönderdim. Haala hareket yok ? Sonuç için mesaj sms mail birşey gönderiyorlar mı ? Belki açılmayacaktır bir sebep vardır ne yapmak lazım başına gelen var mı ?

Bu arada mahkeme kararı ile kapanmamış ESC site olarak acıkmış bu sebepten kapanmış..