Diş randevusu alabilen var mı?
8
●116
- 04-08-2021, 18:34:26Birkaç aydır devlet hastanelerinden diş dolgusu için randevu beklemekteyim ama hiç sıra gelmedi. Bazı kişiler randevu aldıklarını söylüyor. Alabilen var mı?
- 04-08-2021, 18:35:251 ay önce almıştım 1.5 2 hafta sonraya vermişlerdi işimi gördüm.
- 04-08-2021, 18:38:18randevu için 2 aylık bir uğraş sonucu bugün çektirmeye gittim
sağolsun bi teyzemiz bi ara dişi kırarken gücü yetmedi şunu çektiriver dedi dalgınlıkla sonra pardon dedi
velhasıl dövlet hastanelerimizden uzak durun diyorlardı çevrem de diş konusu için
ne kadar doğru söylemişler diye 5 saattir düşünüyorum - 04-08-2021, 18:50:30Üyeliği durdurulduHer yerde olduğu gibi burdada malesef parası olanın işi çözülüyor. Özel tek çözüm malesef. Böyle yorum yapıyor olsam da devlet hastanelerinin dolgu işlemleri hep başarısızdır. Sadece ağrı ve durumu geçiştirmek amacıyla yaparlar. Kozmetik durumu kötü durur. Özel kliniklerde yaptırmalısınız tanesi ortalama 1.000 TL ye yapılıyor. Dişlerim asit kaynaklı problemliydi totalde 20.000 TL ödemek zorunda kaldım hala da ödüyorum. Yıllık bakımları vs yapılıyor kontrol vs.