• 04-08-2021, 18:34:26
    #1
    Birkaç aydır devlet hastanelerinden diş dolgusu için randevu beklemekteyim ama hiç sıra gelmedi. Bazı kişiler randevu aldıklarını söylüyor. Alabilen var mı?
  • 04-08-2021, 18:35:25
    #2
    🏆 SMM-PANEL.NET
    1 ay önce almıştım 1.5 2 hafta sonraya vermişlerdi işimi gördüm.
  • 04-08-2021, 18:36:36
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    keske bende alabilsem hiç düşmüyorki randevu
  • 04-08-2021, 18:36:43
    #4
    Sistem randevu veriyor ancak her yerde dolgu vesaire işlemleri yapılmıyor.

    Aşı randevularının da 182 ile verilmesi nedeniyle sistem şişmiş durumda. Bazen biz bile kendimiz için randevu tanımlayamıyoruz. Not: aile hekimiyim. Ancak diş hekimliğinde de durum farklı değil.
  • 04-08-2021, 18:38:01
    #5
    Dolgu yapılmıyor diye biliyorum ama açtılar mı onu da bilmiyorum
    Gittiğimizde sadece diş çekimi var dedi..
  • 04-08-2021, 18:38:18
    #6
    randevu için 2 aylık bir uğraş sonucu bugün çektirmeye gittim
    sağolsun bi teyzemiz bi ara dişi kırarken gücü yetmedi şunu çektiriver dedi dalgınlıkla sonra pardon dedi
    velhasıl dövlet hastanelerimizden uzak durun diyorlardı çevrem de diş konusu için
    ne kadar doğru söylemişler diye 5 saattir düşünüyorum
  • 04-08-2021, 18:40:51
    #7
    Ben özele gitmeye karar verdim en sonunda
  • 04-08-2021, 18:43:44
    #8
    İlk 2 ay boş yer yok
  • 04-08-2021, 18:50:30
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Her yerde olduğu gibi burdada malesef parası olanın işi çözülüyor. Özel tek çözüm malesef. Böyle yorum yapıyor olsam da devlet hastanelerinin dolgu işlemleri hep başarısızdır. Sadece ağrı ve durumu geçiştirmek amacıyla yaparlar. Kozmetik durumu kötü durur. Özel kliniklerde yaptırmalısınız tanesi ortalama 1.000 TL ye yapılıyor. Dişlerim asit kaynaklı problemliydi totalde 20.000 TL ödemek zorunda kaldım hala da ödüyorum. Yıllık bakımları vs yapılıyor kontrol vs.