randevu için 2 aylık bir uğraş sonucu bugün çektirmeye gittim
sağolsun bi teyzemiz bi ara dişi kırarken gücü yetmedi şunu çektiriver dedi dalgınlıkla sonra pardon dedi
velhasıl dövlet hastanelerimizden uzak durun diyorlardı çevrem de diş konusu için
ne kadar doğru söylemişler diye 5 saattir düşünüyorum