Her yerde olduğu gibi burdada malesef parası olanın işi çözülüyor. Özel tek çözüm malesef. Böyle yorum yapıyor olsam da devlet hastanelerinin dolgu işlemleri hep başarısızdır. Sadece ağrı ve durumu geçiştirmek amacıyla yaparlar. Kozmetik durumu kötü durur. Özel kliniklerde yaptırmalısınız tanesi ortalama 1.000 TL ye yapılıyor. Dişlerim asit kaynaklı problemliydi totalde 20.000 TL ödemek zorunda kaldım hala da ödüyorum. Yıllık bakımları vs yapılıyor kontrol vs.