• 03-08-2021, 22:12:33
    #1
    Merhabalar,

    Butcem 9k

    1060TI +ssd li bir laptop idtiyorum freedos fiyat dusurdugu icin tercihim.

    Monster lar Amazon da iniyor lakin cok sikayet var ve kalitesiz malzeme yorumlarini goruyorum. 4-5 sene once dell inspiron 7567 almistim oldukca memnundum lakin hem yavaslamasi hem de pilinin iyice sismesinden oturu 1 k pile verip 3 ay sonra degistirecegime komple laptopu degistirmek istiyorum.

    Onerileriniz benim için degerli.

    Teşekkürler
  • 03-08-2021, 22:23:25
    #2
    dostum ben kullanıyorum kasası kalitesiz plastik ama kesinlikle çöp derecesinde değil ben almanızı tavsiye ederim. mesela şuan 1.5 saattir kafade oturmuş şarjda çalışıyorum pil durumum %46. bende dell kullandım malzeme kalitesi harika ama dikkatli kullanıp düşürmediğin sürece monster de sorunsuz emin olabilirsin. birde birkaç yerde tuş silinme sorununa denk geldim bende olmadı. bunuda ilave bilgi olarak söylemek isterim
  • 03-08-2021, 23:33:03
    #3
    yalnizlarkulubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum ben kullanıyorum kasası kalitesiz plastik ama kesinlikle çöp derecesinde değil ben almanızı tavsiye ederim. mesela şuan 1.5 saattir kafade oturmuş şarjda çalışıyorum pil durumum %46. bende dell kullandım malzeme kalitesi harika ama dikkatli kullanıp düşürmediğin sürece monster de sorunsuz emin olabilirsin. birde birkaç yerde tuş silinme sorununa denk geldim bende olmadı. bunuda ilave bilgi olarak söylemek isterim

    Genellikle sorun yasayanlar sorunlarini yazdigi ixin memnun olan kesim azinlikta kalabiliyor. Cok fazla memnun kalan kisi yorumuna denk gelmemistim. İcini kolayca acip t mizleyebilmen veya omur boyu bakim gibi bir cok artisi var monster in ama ölü piksel, siyah ekran hatasi gibi daha az fiziksel problemler gozumu korkutuyor acikcasi. Tus olayina cozum bulunur da onlara cozum bulmak ugrastirir diye kararsizim
  • 04-08-2021, 09:26:35
    #4
    Thecrack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genellikle sorun yasayanlar sorunlarini yazdigi ixin memnun olan kesim azinlikta kalabiliyor. Cok fazla memnun kalan kisi yorumuna denk gelmemistim. İcini kolayca acip t mizleyebilmen veya omur boyu bakim gibi bir cok artisi var monster in ama ölü piksel, siyah ekran hatasi gibi daha az fiziksel problemler gozumu korkutuyor acikcasi. Tus olayina cozum bulunur da onlara cozum bulmak ugrastirir diye kararsizim
    ölü piksel ve siyah ekran hatasını ilk kez duydum bende öyle bir problem yok Allah'a şükür.