dostum ben kullanıyorum kasası kalitesiz plastik ama kesinlikle çöp derecesinde değil ben almanızı tavsiye ederim. mesela şuan 1.5 saattir kafade oturmuş şarjda çalışıyorum pil durumum %46. bende dell kullandım malzeme kalitesi harika ama dikkatli kullanıp düşürmediğin sürece monster de sorunsuz emin olabilirsin. birde birkaç yerde tuş silinme sorununa denk geldim bende olmadı. bunuda ilave bilgi olarak söylemek isterim