dostum ben kullanıyorum kasası kalitesiz plastik ama kesinlikle çöp derecesinde değil ben almanızı tavsiye ederim. mesela şuan 1.5 saattir kafade oturmuş şarjda çalışıyorum pil durumum %46. bende dell kullandım malzeme kalitesi harika ama dikkatli kullanıp düşürmediğin sürece monster de sorunsuz emin olabilirsin. birde birkaç yerde tuş silinme sorununa denk geldim bende olmadı. bunuda ilave bilgi olarak söylemek isterim
Genellikle sorun yasayanlar sorunlarini yazdigi ixin memnun olan kesim azinlikta kalabiliyor. Cok fazla memnun kalan kisi yorumuna denk gelmemistim. İcini kolayca acip t mizleyebilmen veya omur boyu bakim gibi bir cok artisi var monster in ama ölü piksel, siyah ekran hatasi gibi daha az fiziksel problemler gozumu korkutuyor acikcasi. Tus olayina cozum bulunur da onlara cozum bulmak ugrastirir diye kararsizim