• 01-08-2021, 15:07:36
    #10
    Doğanın içerisinde bi gecekondumuz olsa küçük bahçesi falan.. bahçeye kanepe atardım tepe de asma yaprakları mis gibi ayakları uzatırdım.. Sade sodayla birlikte hurma yerdim
  • 01-08-2021, 15:16:11
    #11
    Karpuz iyidir
  • 01-08-2021, 15:20:14
    #12
    Geceleri balkonda yatiyorum sabaha dogru biraz esinti geliyor Bursada diger turlu oturmak bile terletiyor

    Dipnot : ingilizce klavye nedeniyle Turkce karakter hatasi bulunmaktadir.
  • 01-08-2021, 15:20:44
    #13
    Alkol tüketiyorsanız bir karafa güzel bir sangria yapın , ara ara için 👌🏻
  • 01-08-2021, 15:22:32
    #14
    klimada yatıcaksın hocam
  • 01-08-2021, 15:37:56
    #15
    Adana da yaşıyorum halinize şükredin bence duş alırken terliyoruz

    en iyisi avm gidin bi sinemaya gir otur bitince kaçak bida gir soğuk oluyor hemde film izliyon, evdede bi tane vantilatör kur tamamdır
  • 01-08-2021, 15:59:41
    #16
    Üyeliği durduruldu
    xsalomon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde 3 öğün karpuz yiyin, ara ara ense ve kulak arkanızı ıslatın bunun dışında eve klima veya güçlü bir vantilatör de alabilirsiniz
    32 yaşına geldim bu yaz sanki karpuzu yeniden keşfetmiş gibiyim Şuan çaresizce buzlu karpuz yiyorum Bir de seçmesinden anlasam...
  • 01-08-2021, 18:01:37
    #17
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    32 yaşına geldim bu yaz sanki karpuzu yeniden keşfetmiş gibiyim Şuan çaresizce buzlu karpuz yiyorum Bir de seçmesinden anlasam...
    Karpuzu bildiğiniz esnaftan alın onlar biliyor zaten malı kötüyse sana gelmez diyor samimiyetinize bağlı olarak değişir tabi ben arayı hep iyi tutmaya çalışırım )
  • 01-08-2021, 18:05:36
    #18
    Bu aralar dışarıya dahi çıkmıyorum. Klima işe gidene kadar açık. İşe gidince kapatıp geri son sürat eve geliyorum ve klimayı açıyorum. Başka türlü çekilcek gibi değil inanın.