Adana da yaşıyorum halinize şükredin bence duş alırken terliyoruz

en iyisi avm gidin bi sinemaya gir otur bitince kaçak bida gir soğuk oluyor hemde film izliyon, evdede bi tane vantilatör kur tamamdır