Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
32 yaşına geldim bu yaz sanki karpuzu yeniden keşfetmiş gibiyim Şuan çaresizce buzlu karpuz yiyorum Bir de seçmesinden anlasam...
Karpuzu bildiğiniz esnaftan alın onlar biliyor zaten malı kötüyse sana gelmez diyor samimiyetinize bağlı olarak değişir tabi ben arayı hep iyi tutmaya çalışırım )