Merhabalar corelden adobe ye geçeceğimde tek tek almaktan ziyade Creative Cloud aboneliği alayım diyorum hem diğer programlarıda öğrenmiş olurum AE felan ama bir kaç sorum olacak bilenlere.
Tüm programların aboneliği olan aylık 187 lik bir paket var ondan aldığımda tüm programları full olarak kullanabiliyorum değil mi illustrator ve diğer adobe programlarını.
İkinci sorum ise örneğin bilgisayarımı değiştirdiğimde sorun olur mu?
Yani diğer pc ye de yükleyip kullanmaya devam edebilir miyim acaba?
Adobe Creative Cloud hakkında
6
●114
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 31-07-2021, 19:31:33Zaten bildiğim kadarı ile programlara login yaptığımız için o kullanıcı lisanslı olduğundan sorun yaşamıyoruz galiba. Çok teşekkür ederimyumuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
artık corelin hemen şişme sorunundan bıktım çünkü
- 31-07-2021, 19:49:22Öğrenci bir tanıdığınız varsa 125tl den alım yapabilirsiniz. Aynı zamanda Mac kullanan birini bulursanız ortak kullanım yapabilirsiniz. Yani ortak alımda 62.5tl üzerinden alabilirsiniz.
- 31-07-2021, 19:54:341 ay boyunca kullanabilirsin öğrenci sürümünü alırsan 125 ₺ ödersin
- 31-07-2021, 20:27:44yıllık üyelikte aylık ödemeli şeklinde alacağım. Öğrenci hesabı alırken belge ismi ile hesap ismi aynı mı olmak zorunda pekionurdurmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2021, 10:54:49merhaba
https://www.r10.net/account-lisans-i...ik-9989-a.html
iletişime geçebilirsiniz stok varsa 1-2 saat içinde kendi hesabınıza gönderilir
artık corelin hemen şişme sorunundan bıktım çünkü