Merhabalar corelden adobe ye geçeceğimde tek tek almaktan ziyade Creative Cloud aboneliği alayım diyorum hem diğer programlarıda öğrenmiş olurum AE felan ama bir kaç sorum olacak bilenlere.
Tüm programların aboneliği olan aylık 187 lik bir paket var ondan aldığımda tüm programları full olarak kullanabiliyorum değil mi illustrator ve diğer adobe programlarını.
İkinci sorum ise örneğin bilgisayarımı değiştirdiğimde sorun olur mu?
Yani diğer pc ye de yükleyip kullanmaya devam edebilir miyim acaba?