Evet tüm programları kullanabilirsin. Aynı anda iki farklı bilgisayarda lisans aktif edilebilir. Bilgisayar değişiminde hiçbir problem olmaz.
Zaten bildiğim kadarı ile programlara login yaptığımız için o kullanıcı lisanslı olduğundan sorun yaşamıyoruz galiba. Çok teşekkür ederim

artık corelin hemen şişme sorunundan bıktım çünkü