Ne Yapıyorsunuz?
32
●556
- 29-07-2021, 03:15:04Aslında içtiğim sigaranın 3 TL olması gerekirken ÖTV den dolayı neden 15 TL oldugunu sorguluyorum. Ve bunu yaparken dışarıdan aldığım tütünü sarıyorum. Şu an en istemediğim şey ÖTV 🤣🤣
- 29-07-2021, 03:37:13Çok teşekkür ederimacilwebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2021, 05:23:34Forum da dolasiyorum, bakiyorum millet ne durumda ne yapiyor, ne kosturuyor
