Aslında içtiğim sigaranın 3 TL olması gerekirken ÖTV den dolayı neden 15 TL oldugunu sorguluyorum. Ve bunu yaparken dışarıdan aldığım tütünü sarıyorum. Şu an en istemediğim şey ÖTV 🤣🤣