Konu
Ne Yapıyorsunuz?
29-07-2021, 03:15:04
#21
NightCr4ft
Geleceği Kodluyoruz
Aslında içtiğim sigaranın 3 TL olması gerekirken ÖTV den dolayı neden 15 TL oldugunu sorguluyorum. Ve bunu yaparken dışarıdan aldığım tütünü sarıyorum. Şu an en istemediğim şey ÖTV 🤣🤣