• 29-07-2021, 09:17:26
    #28
    işyerinde çalışıyorum çok sinirlendim işteyken iş bakıyorum covidde geceleri çalıştığıma saysınlar ALLAHIM yeni güzel yerler nasip et amin
  • 29-07-2021, 11:01:04
    #29
    Websitesiyle uğraşıyorum. Kategori oluşturuyorum.
    • AcilCreative
    AcilCreative bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-07-2021, 12:43:03
    #30
    yemek yedim forumda dolanıyorum
  • 29-07-2021, 15:45:48
    #31
    Sabah ve öğle nargilesi bitti, ikindi nargilesini yakıyoruz ofiste
  • 29-07-2021, 15:51:08
    #32
    Bu konuya cevap yazıyorum.
  • 30-07-2021, 00:08:11
    #33
    plan/proje yapıyorum.