Yemek Sepeti Devri Bitiyor mu?
51
●2.119
- 27-07-2021, 17:08:03Garibanlığın gözü kör olsun ayda 1 2 defa kullandığım uygulamalar 😂
- 27-07-2021, 17:08:46Bitiyor denemez fakat yemek sepetinin payını baya böldüler diyebiliriz. Rekabet iyidir sürekli kampanyalar indirimler olur.
- 27-07-2021, 17:13:25Dürümcü sedat gece kurtarıcı oluyor ama fiyat performans kötü malesef.Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2021, 17:14:37Ustanın özel dürümü mü ne var 28₺ galiba o aşırı güzel ondan alıyorum ben tavsiye ederim.BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4-5 tane sedat var hepsi farklı 😅 - 27-07-2021, 17:18:18Beyoğlunda olduğumuz için oradanistiyoruz geceleri hatta bir kaç kez sigara alıp geldi kurye hizmet iyi ama lezzet pek değilPeace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama dediğiniz dürümü deneyeceğim.
- 27-07-2021, 17:30:46Hocam muhtarlığın bir avantajı var mı?ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

