• 27-07-2021, 17:07:21
    #28
    çiçeksepetinin de tekeli kırılsa çok memnun olacağım
  • 27-07-2021, 17:08:03
    #29
    Garibanlığın gözü kör olsun ayda 1 2 defa kullandığım uygulamalar 😂
  • 27-07-2021, 17:08:46
    #30
    Bitiyor denemez fakat yemek sepetinin payını baya böldüler diyebiliriz. Rekabet iyidir sürekli kampanyalar indirimler olur.
  • 27-07-2021, 17:13:13
    #31
    umutsimsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vayybe okmeydanında oturan birini buldum😂
    Dörtyoldayım 😅
  • 27-07-2021, 17:13:25
    #32
    PREMIUM SEO
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durum böyle..
    Dürümcü sedat gece kurtarıcı oluyor ama fiyat performans kötü malesef.
  • 27-07-2021, 17:14:37
    #33
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dürümcü sedat gece kurtarıcı oluyor ama fiyat performans kötü malesef.
    Ustanın özel dürümü mü ne var 28₺ galiba o aşırı güzel ondan alıyorum ben tavsiye ederim.

    4-5 tane sedat var hepsi farklı 😅
  • 27-07-2021, 17:18:18
    #34
    PREMIUM SEO
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ustanın özel dürümü mü ne var 28₺ galiba o aşırı güzel ondan alıyorum ben tavsiye ederim.

    4-5 tane sedat var hepsi farklı 😅
    Beyoğlunda olduğumuz için oradanistiyoruz geceleri hatta bir kaç kez sigara alıp geldi kurye hizmet iyi ama lezzet pek değil ama dediğiniz dürümü deneyeceğim.
  • 27-07-2021, 17:28:37
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dörtyoldayım 😅
    Bende hocam😂
  • 27-07-2021, 17:30:46
    #36
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 ay üst üste ortaköy muhtarı oldum rakip tanımam
    Hocam muhtarlığın bir avantajı var mı?