Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ustanın özel dürümü mü ne var 28₺ galiba o aşırı güzel ondan alıyorum ben tavsiye ederim.

4-5 tane sedat var hepsi farklı 😅
Beyoğlunda olduğumuz için oradanistiyoruz geceleri hatta bir kaç kez sigara alıp geldi kurye hizmet iyi ama lezzet pek değil ama dediğiniz dürümü deneyeceğim.