Ustanın özel dürümü mü ne var 28₺ galiba o aşırı güzel ondan alıyorum ben tavsiye ederim.
4-5 tane sedat var hepsi farklı 😅
Beyoğlunda olduğumuz için oradanistiyoruz geceleri hatta bir kaç kez sigara alıp geldi kurye hizmet iyi ama lezzet pek değil

ama dediğiniz dürümü deneyeceğim.