• 27-07-2021, 15:28:33
    #1
    Merhaba,
    Yaklaşık 7 yıldır kesintisiz yemeksepetinden sipariş veriyordum. Yeni şirketler getir, trendyol yemek v.b firmalar sayesinde 2 aydır yemek sepetinden sipariş vermedigimi farkkettim rekabet iyidir. Sizce durum nedir? Ayrıca yemeksepeti ve sabibinden tekeli kırılamaz diyenlere selam olsun siradaki sahibinden 2 yıl içinde onunda ciddi alternatifleri çıkacaktır.
    • PATRON54
    • innovative
    • cihankp
    PATRON54, innovative, cihankp ve 2 kişi bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 27-07-2021, 15:29:42
    #2
    Durum böyle..
  • 27-07-2021, 15:30:12
    #3
    ✅CHATGPT-5 PRO🎦CAPCUT🔥
    Rekabet her zaman iyidir ama müşteriler için
  • 27-07-2021, 15:30:30
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Getirden her gün yemek yiyorum çok uyguna geliyor. Yemeksepeti ayda 3-4 kere belki onda da joker verirse
  • 27-07-2021, 15:30:30
    #5
    banada getir karışık geliyor birde fiyatlar şişirilmiş
  • 27-07-2021, 15:30:52
    #6
    ben istisnasız hergün yemek sepetinden sipariş veriyorum. Diğer uygulamaların farkı nedir ?
  • 27-07-2021, 15:31:12
    #7
    Merhaba,

    bende artık büyük bir oranda Getir' i kullanıyorum.
  • 27-07-2021, 15:31:24
    #8
    Aynı şekil bende uzun zamandır Yemek Sepeti kullanmıyorum. Rekabet sağ olsun
  • 27-07-2021, 15:31:57
    #9
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durum böyle..
    6 ay üst üste ortaköy muhtarı oldum rakip tanımam