Kosgep başvurusunda kurula çıkan varmı?
12
●190
- 27-07-2021, 00:17:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam Bizde Grafik tasarım sektöründe kosgeb e başvurmak istiyoruz şirket açıp biraz bilgi verebilirmisiniz nasıl başvuru yaptınızMedinefm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2021, 00:17:55Hocam ben çıkmadım ama arkadaşım çıktı. Kendinize güvenli çıkın ve projenize çok iyi çalışmış olum. Hayali veya kesin olmayam cümleler kullanmayın. Her şey net olmalı, umarım başarılı geçer iyi şanslar
- 27-07-2021, 00:37:00Mali müşavir bir arkadaş projeyi hazırladı tekstil atölyesi için makine desteği için başvurduk şirket açılışı yaptık geri kalanıni müşavir arkadaş halletti hayat hikayemizi hedefimizi tecrübemizi anlattık projeyi hazırladı proje onaylandı . Yarın kurula çıkacam baya araştırma yaptım biraz tecrübesi olan arkadaşlar yazarsa daha da iyi bilgi sahibi olmuş olurumLegendCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2021, 00:39:24Teşekkür ederim genel olarak herkes öyle söylüyor 🙂tutkugurur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2021, 00:47:25şirket kuruluşunu yapmadan önce geleneksel girişimcilik ve ileri girişimcilik eğitimini tamamlamayı ve sertifikanızı almayı unutmayın hocam.LegendCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle