• 27-07-2021, 00:11:57
    #1
    Selamün Aleyküm arkadaşlar KOSGEB başvuru yaptım projemiz onaylandı. Yarın online kurula çıkacam . Daha önce kurula çıkan varmı . Tecrübesini paylaşırsa çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim.
  • 27-07-2021, 00:17:36
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Medinefm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamün Aleyküm arkadaşlar KOSGEB başvuru yaptım projemiz onaylandı. Yarın online kurula çıkacam . Daha önce kurula çıkan varmı . Tecrübesini paylaşırsa çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim.
    Hocam Bizde Grafik tasarım sektöründe kosgeb e başvurmak istiyoruz şirket açıp biraz bilgi verebilirmisiniz nasıl başvuru yaptınız
  • 27-07-2021, 00:17:55
    #3
    Hocam ben çıkmadım ama arkadaşım çıktı. Kendinize güvenli çıkın ve projenize çok iyi çalışmış olum. Hayali veya kesin olmayam cümleler kullanmayın. Her şey net olmalı, umarım başarılı geçer iyi şanslar
  • 27-07-2021, 00:18:37
    #4
    danışmak için iletişim geçebilirsiniz imzadan
  • 27-07-2021, 00:26:09
    #5
    takip
  • 27-07-2021, 00:37:00
    #6
    LegendCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Bizde Grafik tasarım sektöründe kosgeb e başvurmak istiyoruz şirket açıp biraz bilgi verebilirmisiniz nasıl başvuru yaptınız
    Mali müşavir bir arkadaş projeyi hazırladı tekstil atölyesi için makine desteği için başvurduk şirket açılışı yaptık geri kalanıni müşavir arkadaş halletti hayat hikayemizi hedefimizi tecrübemizi anlattık projeyi hazırladı proje onaylandı . Yarın kurula çıkacam baya araştırma yaptım biraz tecrübesi olan arkadaşlar yazarsa daha da iyi bilgi sahibi olmuş olurum
  • 27-07-2021, 00:39:24
    #7
    tutkugurur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben çıkmadım ama arkadaşım çıktı. Kendinize güvenli çıkın ve projenize çok iyi çalışmış olum. Hayali veya kesin olmayam cümleler kullanmayın. Her şey net olmalı, umarım başarılı geçer iyi şanslar
    Teşekkür ederim genel olarak herkes öyle söylüyor 🙂
  • 27-07-2021, 00:47:25
    #8
    LegendCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Bizde Grafik tasarım sektöründe kosgeb e başvurmak istiyoruz şirket açıp biraz bilgi verebilirmisiniz nasıl başvuru yaptınız
    şirket kuruluşunu yapmadan önce geleneksel girişimcilik ve ileri girişimcilik eğitimini tamamlamayı ve sertifikanızı almayı unutmayın hocam.
  • 27-07-2021, 00:51:05
    #9
    Evet ben bir çok kez çıktım sorunuz nedir?