Selamün Aleyküm arkadaşlar KOSGEB başvuru yaptım projemiz onaylandı. Yarın online kurula çıkacam . Daha önce kurula çıkan varmı . Tecrübesini paylaşırsa çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim.