Medinefm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamün Aleyküm arkadaşlar KOSGEB başvuru yaptım projemiz onaylandı. Yarın online kurula çıkacam . Daha önce kurula çıkan varmı . Tecrübesini paylaşırsa çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim.
Hocam Bizde Grafik tasarım sektöründe kosgeb e başvurmak istiyoruz şirket açıp biraz bilgi verebilirmisiniz nasıl başvuru yaptınız