20 bine tofaş alınır mı :)) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
20 bine tofaş alınır mı :))
13
●
427
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
20 bine tofaş alınır mı :))
1
2
21-07-2021, 22:44:34
#10
suleymankocabas
neto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar maalesef bütçemin yettiği tek araç bu kalıyor. Bir de broadway var. Benim bulduğum araç 91 model beyaz renk şahin.
Kasası güzel, muayene 1 sene daha var. Tek düşüncem kışın başıma bela olur mu ondan korkuyorum.
Temiz 20bin e varsa hemen alın,
21-07-2021, 22:46:13
#11
we1
#Digital Marketing | we1
Bütçenizi muhakkak biraz zorlar ama, 98-01 model ford mondeolara bakabilirsiniz. Yarı yolda bırakmaz, konforlu bir araba.
21-07-2021, 22:51:26
#12
Akad35
o yaşta araç anca düzlükte şehir içi götürür ihtiyaç olduğunda taksiye binmek, araç kiralamak daha mantıklı
21-07-2021, 22:52:38
#13
maxapp92
Ben olsam etiket olmuş araç almaz, seçeneklere bakardım.
22-07-2021, 11:58:45
#14
ISerkanizm
Şahsen 20 bine canımı satmam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler