• 21-07-2021, 22:44:34
    #10
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar maalesef bütçemin yettiği tek araç bu kalıyor. Bir de broadway var. Benim bulduğum araç 91 model beyaz renk şahin.

    Kasası güzel, muayene 1 sene daha var. Tek düşüncem kışın başıma bela olur mu ondan korkuyorum.
    Temiz 20bin e varsa hemen alın,
  • 21-07-2021, 22:46:13
    #11
    we1
    #Digital Marketing | we1
    Bütçenizi muhakkak biraz zorlar ama, 98-01 model ford mondeolara bakabilirsiniz. Yarı yolda bırakmaz, konforlu bir araba.
  • 21-07-2021, 22:51:26
    #12
    o yaşta araç anca düzlükte şehir içi götürür ihtiyaç olduğunda taksiye binmek, araç kiralamak daha mantıklı
  • 21-07-2021, 22:52:38
    #13
    Ben olsam etiket olmuş araç almaz, seçeneklere bakardım.
  • 22-07-2021, 11:58:45
    #14
    Şahsen 20 bine canımı satmam