Arkadaşlar maalesef bütçemin yettiği tek araç bu kalıyor. Bir de broadway var. Benim bulduğum araç 91 model beyaz renk şahin.
Kasası güzel, muayene 1 sene daha var. Tek düşüncem kışın başıma bela olur mu ondan korkuyorum.
20 bine tofaş alınır mı :))
13
●427
- 21-07-2021, 22:35:47Doğan daha güzel. Şehir dışına bakabilsem daha cazip fiyatlara daha güzel bulunabilir ama sadece şehir içi bakınıyorum maalesef.creativer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2021, 22:37:3928 e aldı arkadaşım malesef alınır , brodway gibi araçlardan uzak dur şahin her türlü masrafını çözersin ama brodway pahalı gelir.
- 21-07-2021, 22:37:55Babamın 2001 model Focus var maşallah daha tık dediğini görmedim. Ama düzenli bakımını yaptırır.DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2021, 22:38:39Hocam suan tofaslar bile 35 civarı. Para paradır. Parayi küçümseyip arabayı baktırmadan almayın derim.
- 21-07-2021, 22:42:02Bizzat bende var 93 Şahin ilanda hatta şuan 25 verdiler vermedim. Bu fiyatlara hem parçası ucuz hem ustası çok araba bulamayacağımızı düşünürsek bence mantıklı almak. Kışın sorun yaşamak istemiyorsanız Kalorifer peteği, gaz beyni, aracın benzinde de çalışması gibi durumlara dikkat etmeniz gerekiyor.