neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar maalesef bütçemin yettiği tek araç bu kalıyor. Bir de broadway var. Benim bulduğum araç 91 model beyaz renk şahin.

Kasası güzel, muayene 1 sene daha var. Tek düşüncem kışın başıma bela olur mu ondan korkuyorum.
Temiz 20bin e varsa hemen alın,