• 17-07-2021, 13:19:20
    #1
    Merhabalar, iş gereği 4-5 gün otel kiralasam arkadaşım her gün gün içinde birkaç saatliğine gelip dönebilir mi? Yani girişte onun adına rezervasyon olmaması problem olur mu? Tek kişilik ödeme yapacağım. Bilmediğimden soruyorum. Bilgisi olan var mı bu konularda?
  • 17-07-2021, 13:21:33
    #2
    rezervasyon yapacağınız otele sormanız daha iyi olur farklılık gösterebilir
  • 17-07-2021, 13:22:39
    #3
    Kaliteli oteller sorun çıkarmaz. Hatta genel olarak hiçbiri sorun çıkarmaz ama durumu izah ederseniz sorun yapmazlar.
  • 17-07-2021, 13:24:14
    #4
    Merhaba, herhangi bir problem olmaz gelip sizi ziyaret edebilir. Bazı oteller teyit için sizi aramak ister, sonrasında misafirinizi yönlendirir. Bazı otellerde bunu da yapmazlar resepsiyona uğramadan direk otoparktan dahi asansörle odanıza çıkabilir.
  • 17-07-2021, 13:33:19
    #5
    Çoğu yazlık otelde aslında yeme,içme ve konaklama dışında bir çok imkandan yararlanabilirsiniz. Hatta Çeşme'de tatil yaparken arkadaşım mayosuyla gelip havuza dahi giriyordu kimsenin kimseden haberi yok. Sadece ücrete tabi olan imkanlarda fark edilebiliyor kayıt dışı olunma o yüzden istediği gibi gelip ziyaret edebilir sizi.