Merhabalar, iş gereği 4-5 gün otel kiralasam arkadaşım her gün gün içinde birkaç saatliğine gelip dönebilir mi? Yani girişte onun adına rezervasyon olmaması problem olur mu? Tek kişilik ödeme yapacağım. Bilmediğimden soruyorum. Bilgisi olan var mı bu konularda?