Merhaba, herhangi bir problem olmaz gelip sizi ziyaret edebilir. Bazı oteller teyit için sizi aramak ister, sonrasında misafirinizi yönlendirir. Bazı otellerde bunu da yapmazlar resepsiyona uğramadan direk otoparktan dahi asansörle odanıza çıkabilir.