• 15-07-2021, 14:26:37
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Piyasayı ya da gündemi takip etmiyorum (malum hep aynı olaylar heves olmuyor.)
    Yakın zamanda inşALLAH bir laptop almayı düşünüyorum.
    Ne hikmetse Monsterın bilgisayarı bir anda 2000 TL civarında zamlanmış ve şu anda almam imkansız.
    Aslında CS:GO + Günlük işlerde rahat iş yapabileceğim bir laptop arıyorum.
    Öyle çok iyi olsun, en güzeli olsun gibi bir takıntım yok.
    Bunun için bilgisayar ya da zaman öneriniz var mı acaba?
    2 ay sonra al, şu olaydan sonra al gibi...
  • 15-07-2021, 14:28:37
    #2
    Ben de arıyorum, monster alacaktım yaz gelince indirime girer diye bekledim dediğiniz gibi fazlasıyla fiyatı arttı.
  • 15-07-2021, 14:30:58
    #3
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazla bilgisayardan anlamam ama bu bana mantıklı gelmişti sepette 5750₺ oluyor
    https://www.hepsiburada.com/msi-mode...product-detail
    Ekran kartı yok sanırım bir ekran kartı olaymış tadından yenmezmiş
  • 15-07-2021, 14:32:06
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran kartı yok sanırım bir ekran kartı olaymış tadından yenmezmiş
    Aynen hocam😅😅
  • 15-07-2021, 15:02:12
    #5
    Gamerlar, coinciler yüzünden webmasterlar pc alamaz oldu. Bende değiştirmek istiyorum pcyi ama uygun zamanı bekleyelim dedik fiyatlar 2 katına çıktı
    • Proxcis
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-07-2021, 15:04:12
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gamerlar, coinciler yüzünden webmasterlar pc alamaz oldu. Bende değiştirmek istiyorum pcyi ama uygun zamanı bekleyelim dedik fiyatlar 2 katına çıktı
    Hocam keşke 3-4k düzgün bir pc bulabilsek.
    Yahu güncel, SSD'li ve ideal seviyede ekran kartlı bir bilgisayar bakıyorum.
    İkinci el alayım diyorum adam 6 yıl tepe tepe kullanmış sıfır fiyatını göstererek fiyat veriyor.
    Sıfır alalım diyoruz dolar azıcık oynuyor fiyatlar tavan yapıyor, anlamadım ben bu işi
  • 15-07-2021, 15:35:00
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam keşke 3-4k düzgün bir pc bulabilsek.
    Yahu güncel, SSD'li ve ideal seviyede ekran kartlı bir bilgisayar bakıyorum.
    İkinci el alayım diyorum adam 6 yıl tepe tepe kullanmış sıfır fiyatını göstererek fiyat veriyor.
    Sıfır alalım diyoruz dolar azıcık oynuyor fiyatlar tavan yapıyor, anlamadım ben bu işi
    bende şuan senin kafadayım para hazır ama uyguna getirmek istiyorum, 2. el alınmaz zaten millet kendini çok uyanık sanıyor valla
    • Proxcis
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.