Merhaba arkadaşlar.
Piyasayı ya da gündemi takip etmiyorum (malum hep aynı olaylar heves olmuyor.)
Yakın zamanda inşALLAH bir laptop almayı düşünüyorum.
Ne hikmetse Monsterın bilgisayarı bir anda 2000 TL civarında zamlanmış ve şu anda almam imkansız.
Aslında CS:GO + Günlük işlerde rahat iş yapabileceğim bir laptop arıyorum.
Öyle çok iyi olsun, en güzeli olsun gibi bir takıntım yok.
Bunun için bilgisayar ya da zaman öneriniz var mı acaba?
2 ay sonra al, şu olaydan sonra al gibi...