Hocam keşke 3-4k düzgün bir pc bulabilsek.
Yahu güncel, SSD'li ve ideal seviyede ekran kartlı bir bilgisayar bakıyorum.
İkinci el alayım diyorum adam 6 yıl tepe tepe kullanmış sıfır fiyatını göstererek fiyat veriyor.
Sıfır alalım diyoruz dolar azıcık oynuyor fiyatlar tavan yapıyor, anlamadım ben bu işi
bende şuan senin kafadayım para hazır ama uyguna getirmek istiyorum, 2. el alınmaz zaten millet kendini çok uyanık sanıyor valla