• 12-07-2021, 22:24:29
    #1
    Merhabalar,

    İş yeri için yapılacak sözleşme gereği yansıyacak kira stopajı yıllık değil mi? Aylık 3k ödeme neticesinde kiraların ortalamamasının brütünün %20si olarak alınmaz mı?

    ((12*3000)/12)'nin %20si gibi? Yoksa her ay %20si mi alınır?
  • 12-07-2021, 23:07:52
    #2
    Hocam 3 ayda 1 spotaj ödeniyor diye biliyorum. Bu durumda bence her iki denklemde aynı yola çıkıyor(Tabi henüz işin içinde olmadığım için benimkisi kulaktan duyma bulgiler. Yanılıyor olabilirim.)