Hocam 3 ayda 1 spotaj ödeniyor diye biliyorum. Bu durumda bence her iki denklemde aynı yola çıkıyor(Tabi henüz işin içinde olmadığım için benimkisi kulaktan duyma bulgiler. Yanılıyor olabilirim.)