Merhabalar,

İş yeri için yapılacak sözleşme gereği yansıyacak kira stopajı yıllık değil mi? Aylık 3k ödeme neticesinde kiraların ortalamamasının brütünün %20si olarak alınmaz mı?

((12*3000)/12)'nin %20si gibi? Yoksa her ay %20si mi alınır?