• 12-07-2021, 21:47:58
    #1
    Merhabalar, trendyol mağaza borcundan dolayı icraya vereceğini söylüyor. Böyle bir şey mümkün mü? İşin ilginci son siparişlerin iptal edilmesi üzerine bu borcu çıkarıyor, ben üç ay mağazamı işlettim, bir ay bile bu ceza tutarı kadar kar edemedim. Tamamen trendyola çalıştım.




  • 12-07-2021, 21:54:01
    #2
    onlarla calismaya baslamadan once sartlari vs hepsini okumusmuydunuz?
    • utku1
    • ademkilic
    utku1 ve ademkilic bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 12-07-2021, 21:54:40
    #3
    Evet borcunuz var sonuçta ödemeniz lazim. Bu tutar için verirler mi bilmiyorum ama verirlerse alırlar. Çok para değil ödeyin uğraşmayın bence
  • 12-07-2021, 21:56:37
    #4
    bu ceza faturasini neden cikariyor ? yani urun tekrar dondugu icin kargo ucreti desek onu zaten ustte yazmis.
  • 12-07-2021, 21:58:30
    #5
    Ceza faturasının sebebi siparişi iptal etmem, elimde ürün yok iş yerimi kapattım ve ürünleri iptal etmek durumunda kaldım. Bu yüzden ürün başı ceza uygulamışlar.
    ilayda87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ceza faturasini neden cikariyor ? yani urun tekrar dondugu icin kargo ucreti desek onu zaten ustte yazmis.
  • 12-07-2021, 21:59:54
    #6
    Hocam mağazayı açmadan evel “ katılım kullanım koşulları “ altında bir sürü şeyi kabul ediyorsunuz inanın o yazan metinde onları her halükarda haklı çıkaracak o kadar çok metin varki ve adamlar kurumsal sadece kendi firmalarında çalışan sayısız avukat var.. Meblağ küçük bence hiç uğraşmayın icra mahkeme faiz vs birde avukat masrafınıda size ödetirler.
  • 12-07-2021, 22:01:08
    #7
    Kredi kartı ile ödeyebilirim dedim, nakit istiyorlar ona bile yanaşmıyorlar. Nakit avans bile çekemiyorum bankalardan artık
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mağazayı açmadan evel “ katılım kullanım koşulları “ altında bir sürü şeyi kabul ediyorsunuz inanın o yazan metinde onları her halükarda haklı çıkaracak o kadar çok metin varki ve adamlar kurumsal sadece kendi firmalarında çalışan sayısız avukat var.. Meblağ küçük bence hiç uğraşmayın icra mahkeme faiz vs birde avukat masrafınıda size ödetirler.
  • 12-07-2021, 22:11:26
    #8
    tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartı ile ödeyebilirim dedim, nakit istiyorlar ona bile yanaşmıyorlar. Nakit avans bile çekemiyorum bankalardan artık
    Kuyumcudan kartınızla yarım altın alın bozdurun ve bu borcu kapatın diğer türlü kapatmazsanız davayı açtıkları gibi avukat masrafı dahi bir sürü ekstra borç binecek diye düşünüyorum.
  • 12-07-2021, 22:29:19
    #9
    Pazaryerlerinin katı kuralları vardır. Sözleşme serbestisi esaslarınca tüketiciyi korumak adına da bu kuralları yasalar çerçevesinde hukuk departmanlarında hazırlatır ve imtina etmeden uygularlar. Koşul ve şartlarında üyelik aşamasında sizin onayınıza sunup kabul ederseniz iş görürler.
    Aslında bakıldığında son tüketiciyi korumak adına yapılan işlem.
    Maalesef, söz konusu tutarı ödemediğiniz takdirde evet, yasal takip başlatırlar ve üzerine bazı ücretler daha bindirirler (Avukatlık / Aracılık ücretleri vb vb)
    Uzlaşıp ödemeniz gerçekten lehinize olacaktır.

    (NOT: Avukat değilim)