Pazaryerlerinin katı kuralları vardır. Sözleşme serbestisi esaslarınca tüketiciyi korumak adına da bu kuralları yasalar çerçevesinde hukuk departmanlarında hazırlatır ve imtina etmeden uygularlar. Koşul ve şartlarında üyelik aşamasında sizin onayınıza sunup kabul ederseniz iş görürler.
Aslında bakıldığında son tüketiciyi korumak adına yapılan işlem.
Maalesef, söz konusu tutarı ödemediğiniz takdirde evet, yasal takip başlatırlar ve üzerine bazı ücretler daha bindirirler (Avukatlık / Aracılık ücretleri vb vb)
Uzlaşıp ödemeniz gerçekten lehinize olacaktır.

(NOT: Avukat değilim)