Kredi kartı ile ödeyebilirim dedim, nakit istiyorlar ona bile yanaşmıyorlar. Nakit avans bile çekemiyorum bankalardan artık
onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam mağazayı açmadan evel “ katılım kullanım koşulları “ altında bir sürü şeyi kabul ediyorsunuz inanın o yazan metinde onları her halükarda haklı çıkaracak o kadar çok metin varki ve adamlar kurumsal sadece kendi firmalarında çalışan sayısız avukat var.. Meblağ küçük bence hiç uğraşmayın icra mahkeme faiz vs birde avukat masrafınıda size ödetirler.